Zwroty i reklamacje

Zwrot towaru


Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem: 

w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail Sprzedawcy:

kontakt@e-antysmogowe.pl,

lub

pisemnie na adres Sprzedawcy

e-Antysmogowe.pl,

ul. Władysława Żeleńskiego 51d/8

31-353 Kraków

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem dołącz także wszystkie otrzymane z nim akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Zwrot towarów nie przysługuje (ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych) w odniesieniu do takich produktów jak maski antysmogowe oraz filtry do masek, które dostarczone zostały w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Oświadczenie

 

Sposoby zgłaszania reklamacji 
 
1. zgłoszenie gwarancji i dostarczenie towaru bezpośrednio do punktu serwisowego 
2. zgłoszenie gwarancji i dostarczenie towaru do sklepu - czas naprawy wydłuży się o czas transportu niezbędny na transport OD sprzedawcy DO serwisu oraz transport powrotny OD serwisu DO sprzedawcy.
3. reklamacja konsumencka i dostarczenie towaru do sklepu - szczegóły poniżej.

Regulamin
 
Gdy masz jakieś wątpliwości - dzwoń do nas: 736656875.

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl